diRyku yG serbE kEkuraNgan~

My photo
mrindukan tarbiah untuk hati yang tandus..ayuhlah rayu rohmu kearah redho Allah:)

Thursday, November 27, 2008

Aku dan Tuhanku..

Salam....
aku swonok..spm dah lenyap dari idopku..
tp aku sedey ble cekgu aku kate....Slamat menjadi orang....????
pikir dalam2..aku bukan orang kew???
tapi skang aku paham..aku kene jadik orang yang betol2 idop dalam dunie nie...
ade kate kite akan bebas dalam dunie baru nanti dah tak terikat dalam sekola da...
tapi...sbenayer aku lagi ske dok diam2 dan tak kuar saneh smpai la aku betol2 da ready...
iman dan jiwe aku...aku tengok dunie mmg da jauh dari islam...
sume tak sperti yang Nabi Muhammad nak...
dalam keredhaan Allah...
aku sedey....
tapi skang nie aku still tak kuar lagi coz..aku still dalam skul aku tuk tunggu trip g terengganu...
smapai mase nanti aku kene gak kuar dok ngan dunie luar saneh...
ibarat buih dilautan.....
doakan aku tak slah satu daripade nyer..
ameeeeennnnnnnnnnn.......

1 comment:

MUJAHIDAH(^0^)/ said...

lawatan trngganu yg xkesampain..
tp,
g kl pown besh gak..
turun umah aq tros..
huhuhu~
kenangn2..